Nézd meg a leggyakrabban feltett kérdésekre a választ vagy ha nem találtad, amit kerestél, akkor írj nekünk bátran és segítünk!
Milyen dobozok közül választhatok?
Választhatsz előfizetést, előre összeállított ajándékcsomagot a speciális pillanatokhoz igazítva vagy összeállíthatsz egyedi csomagot is, amivel garantáltan olyan ajándékot adhatsz amit nem látsz viszont sehol!
Mi a téged várlak előfizetés?
A Téged Várlak előfizetés egy havi meglepetés csomag kismamáknak a terhesség alatt szükséges változatos termékekkel és kényeztető ajándékokkal hónapról hónapra már a 4. héttől egészen a gyermekágyas időszakig. A Téged Várlak dobozokkal biztos lehetsz benne, hogy minden csomag segít élvezni a terhességed legjobb pillanatait és támogatni a kis pocaklakót!Minden hónapban közvetlenül az ajtódban vár majd egy anyák által összeválogatott, a várandósságod idejéhez igazított, meglepetésekkel teli doboz! Egy emlékeztető minden hónapban, hogy dőlj hátra egy kicsit, törődj magaddal és élvezd a pillanatot, mert ezzel adhatod a legtöbbet a babádnak!
Mit tartalmaznak a dobozok?
A kismamának: szépségápolási termékeket kifejezetten várandósok számára, rosszullét elleni segítséget, a terhesség kellemetlen tüneteit enyhítő termékeket és szülésfelkészítő és az azt követő heteket túlélő holmikat, mindezt egy kis humorral (mert azzal sok nehézség átvészelhető)
A kis jövevénynek: emléktárgyakat és baba kiegészítőket
Adhatom ajándékba az előfizetést?
Természetesen! Annyi a teendőd, hogy a pénztárnál bejelölöd, hogy a szállítási és számlázási címed eltér, majd a számlázási címhez a saját adataidat töltsd ki, a szállítási címhez pedig az ajándékozott nevét és címét írd be.
Ebben az esetben az előfizetés megújulásakor minden alkalommal az általad megadott kártyáról fogjuk levonni az előfizetés összegét és a te e-mail címedre fog érkezni a számla. Az ajándékozott csak a csomagot fogja látni (és örülni neki) minden hónapban. Ha a szállítási címnél megadod az ajándékozott telefonszámát is, akkor a GLS által küldött értesítés a csomag érkezéséről is hozzá fog érkezni.
Ezen kívül, ha szeretnéd, a doboz kiválasztásakor a személyre szabás szekcióban tudsz egyedi üzenetet küldeni, amit beteszünk a dobozba az ajándékozott számára.
Mikor kapom meg a dobozokat?
Az első doboz a rendelés után azonnal kiküldésre kerül (1-3 munkanap). A későbbi dobozok minden hónap 15-e és 20-a között érkeznek majd, amíg az előfizetésed él!
Fontos: az aktuális havi dobozokat minden hónap 1-e előtt 5 nappal készítjük össze. Ez azt jelenti, hogy ha a hónap végén (általában 27-e és 31-e között) az összekészítési dátum után rendelted meg a dobozt, az első dobozt továbbra is a vásárlás dátumától számított 1-3 munkanapon belül szállítjuk, de a következőt körülbelül 1,5 hónappal később, a rákövetkező hónap 15-20. között szállítjuk, amennyiben az előfizetésed még továbbra is aktív. Például: ha március 16-án vásárolsz egy előfizetést (a hónap összekészítési dátuma előtt), az első dobozt 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk, és a következő dobozt április 15-20. között szállítjuk. Ha viszont március 29-én vásárolsz egy előfizetést (ami a hónap összekészítési dátuma után van), az első dobozt továbbra is 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk, a következő dobozt viszont május 15-20. között kapod meg április 15-20 helyett. Ezt a folyamatot azért így találtuk ki, hogy senkinél ne "csússzanak össze" a dobozok és legyen időd kiélvezni a kapott csomagot. Ha azonban ettől szeretnél eltérni és hamarabb kézhez kapni a második dobozod, írj nekünk egy emailt az info@tegedvarlak.hu e-mail címre és módosítjuk neked a szállítási időszakot.
A csomagok érkezéséről mindig tudni fogsz előre: küldünk üzentet, amikor átadtuk a futárnak és a GLS rendszeréből kapni fogsz SMS/email üzentet a szállítási címnél megadott telefonszámra vagy email címre a csomag érkezésének napján is.
Hogy működik az előfizetés?
A "Csomag - 1 hónap" terméknél válaszd az "Előfizetés hónapról hónapra" opciót mielőtt a kosárba teszed a terméket. Így az előfizetésed automatikusan megújul az előfizetés módja szerinti időszakonként. Tehát az 1 havi előfizetés összegét minden hónap 1-én levonjuk, az általad megadott bankkártyáról, amíg le nem mondod az előfizetésed.
Bármikor lemondhatod az előfizetést: csak lépj be a fiókodba és állítsd le az előfizetésedet egy kattintással.
Ha az összeget nem sikerül az általad megadott bankkártyáról levonni, akkor a rendszer 3-szor újra megpróbálja terhelni a kártyát 3 egymást követő napon. Email értesítést is küldünk, ahol lehetőséged van megváltoztatni a megadott bankkártya adatokat. Ha ezután sem sikerül a fizetés, akkor az előfizetés törlődik.
Lemondhatom az előfizetést?
Bármikor! Csak lépj be a fiókodba bármikor az előfizetés megújulása előtt és állítsd le az előfizetésedet egy kattintással. Ekkor azonnal megszűnik az előfizetésed és a következő összeget már nem vonjuk le.
Ha az előfizetést a megújulásának dátuma után mondod le, akkor az aktuális időszak összegét még levonjuk az általad megadott kártyáról és a szokásos módon kiküldjük számodra a csomagot. A következő időszaktól pedig megszűnik az előfiezetésed.
Például: ha március 16-án mondod le a havi előfizetésedet (az áprilisi megújulása előtt), akkor az áprilisi összeget már nem vonjuk le és a márciusi doboz lesz az utolsó, amit megkapsz. Ha viszont április 8-án mondod le az előfizetésedet (az áprilisi megújulása után), akkor az áprilisi összeg még levonásra kerül a kártyádról és az áprilisi dobozt kiküldjük neked a szokásos módon április 15-20 között. Ezután viszont megszűnik az előfizetés és nem kerül további összeg levonásra.
Mikor újul meg automatikusan az előfizetésem?
Az előfizetés automatikusan megújul az előfizetés módja szerinti időszakonként.
A megújítás mindig a hónap 1. napján történik. A havi csomagok tehát minden hónap 1-jén kerülnek terhelésre.
Ha le szeretnéd mondani az előfizetésed, csak lépj be a fiókodba bármikor az előfizetés megújulása előtt és állítsd le az előfizetésedet egy kattintással.
Mit tegyek, ha nem szeretném, hogy automatikusan megújuljon az előfizetésem?
Ebben az esetben válaszd az egyszeri vásárlás opciót az "Előfizetés- Havonta" terméknél, amikor a terméket a kosárba teszed és így az előfizetésed nem fog magától megújulni.
Ebben az esetben csak 1 dobozt fogunk kiküldeni és utána nem újul meg az előfizetésed.
Hibás terméket kaptam, mit tegyek?
Természetesen amennyiben tudjuk, úgy kicseréljük neked a hibás terméket teljesen ingyen. Ha cserélni nem tudjuk bármilyen okból, akkor visszautaljuk neked a hibás termékek összegét.
Ehhez annyit kell tenned, hogy írsz nekünk e-mailt a doboz átvételétől számított 30 napon belül, és csatolsz hozzá fényképeket:
- a doboz külső állapotáról szállításkor
- a sérült termékről
- a doboz belsejéről, amiben a sérült termék volt
Nem tetszik az egyik termék a dobozban, visszaküldhetem?
Ha nem vagy 100%-ban elégedett az egyik termékkel a dobozodban, akkor írj nekünk egy emailt és küldünk egy GLS futárt, aki vissza hozza hozzánk. Terméket teljes áron csak felbontatlanul, az eredeti csomagolásában tudunk visszavenni a doboz kézhezvételétől számított 30 napon belül. Az árát jóváírjuk kupon formájában, hogy választhass magadnak helyette valamit amit imádni fogsz!
A jóváírt kuponokat a Shopban található termékekre tudod felhasználni 30 napig. Előfizetésekre, ajándékdobozokra vagy egyedi dobozokra nem érvényesek.
Ha a terméket már felbontottad, kivetted az eredeti csomagolásából, akkor is vissza tudod küldeni, a doboz kézhezvételétől számított 30 napon belül, de ebben az esetben a használat mértékével arányosan csökkentett árát tudjuk neked jóváírni kupon formájában.